Welkom bij AntiWitwas, de toepassing die u helpt bij uw verplichtingen in het kader van de antiwitwaswetgeving.

AntiWitwas: Veel gestelde vragen

Deze foutmelding geeft aan dat er een probleem is aan de gebruikerszijde. Meestal wil dit zeggen dat u de cache van uw browser(Google Chrome, Firefox, Edge, Safari, etc...) dient leeg te maken.

Windows gebruiker:
U kan dit testen door in uw browser een Incognito tabblad te openen en vanuit dit tabblad proberen de koppeling te maken of u aan te melden. (PRINTSCREENS?)
  • Als het probleem opgelost is door het in een Incognito tabblad uit te voeren, dan dient u de cache van uw browser leeg te maken.
Blijft het probleem aanhouden in het incognito tabblad dan ligt de oorzaak ergens anders. 
  • U kan dan best een andere browser gebruiken, opnieuw een Incognito tabblad openen en uw cache leegmaken.
Mocht uw probleem hierna nog niet verholpen zijn, contacteer ons via het contactformulier.

Stappenplan om cache leeg te maken:
  1. Open een nieuw tabblad in uw gekozen browser
  2. Klik rechtsboven op de drie puntjes 
  3. Kies "browsergegevens wissen"
  4. Zet de periode op "alles"
  5. Vink de 3 checkboxen aan en kies "gegevens wissen"

Apple gebruiker: 
Voor een Apple computer is het moeilijker om de Cache leeg te maken. 
Mocht uw probleem hierna nog niet verholpen zijn, contacteer ons via het contactformulier.
Bezig met laden... even geduld.
Gelieve de pagina niet te herladen.

Hulp nodig?

Raadpleeg de meest gestelde vragen of contacteer ons